Deze zaak is verhuisd naar Kolkakkerlaan 56, 7207 RZ, Zutphen

1. Fam 55 punten

Wij hebben hier altijd met plezier gegeten! Het eten is altijd prima. Maar voor het personeel van tegenwoordig hoef je er niet meer te komen! Hangen aan de bar, overal zie je chagrijnige blikken, (op 1 meisje na), verontwaardigd kijken wanneer je netjes vraagt of je er langs mag. En wat erg vervelend was, was dat het leek alsof ze niks te doen hadden, terwijl het hele restaurant bijna vol zat!
    1 vrouwtje was druk met drankjes serveren, terwijl de rest op een kluitje stond te kletsen vlak langs tafeltjes waar gasten zaten (blij dat wij daar niet zaten!). Af en toe zag je een jongeman lopen om je bord af te halen, maar wanneer je hem om nog wat te drinken vroeg kreeg je een mompelend antwoord. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt bij Wok Maxis.
    Ging er graag heen, maar voor deze prijs zijn er een heleboel andere leuke wok restaurants in de omgeving waar de bediening wel haar best doet om het de gast naar haar zin te maken! Bij vertrek werd alleen de prijs opgenoemd, geen 'is alles naar wens geweest?' geen tot ziens, niks.. Laat het ooit weer worden zoals het was!

6,3