1. Hadden na een snikhete dag mazzel dat er net een tafeltje op het terras vrijkwam. We werden super vriendelijk bediend. Er was wel een grote maar..... aan dit restaurant. We kregen vrij snel ons drankje en hebben vervolgens heel lang op onze, overigens heerlijke, pizza met gemengde salade moeten wachten. Net toen we besloten om de drankjes af te gaan rekenen en weg te gaan werd onze bestelling gebracht. Vervolgens hebben we tijdens het eten van nogmaals de heerlijke pizza's en goede salade, aan moeten zien hoe alle mensen om ons heen boos werden omdat ze al veel te lang op hun eten zaten te wachten. Er zijn verschillende mensen boos weggegaan, zelfs op het moment, zoals bij ons, toen ze net, bij een gezin zelfs na 2 uur, met het eten kwamen. De mensen wilden het nog accepteren maar toen er ook nog een verkeerde bestelling tussen zat zijn ze boos vertrokken. Alle mensen om ons heen, die uiteindelijk bleven, zaten te mopperen. Wel zagen we dat binnen, mensen die veel later waren gekomen, eerder dan sommige mensen op het terras hun eten al kregen. Ook zagen we veel mensen met afhaalpizza's lopen. Conclusie: De pizza's (althans de onze) waren heerlijk. De bediening (althans bij ons) was heel vriendelijk. De plek (wij vanuit de jachthaven) gemakkelijk en dichtbij en ook gezellig. Accuraat en goedlopend (want behoorlijk druk) restaurant? Nee! Het geheel komt als ongeorganiseerd over, wat ook op onderbezetting/capaciteit in de keuken cq bediening zou kunnen wijzen. De bedrijfsleider leek ons overduidelijjk gestressed maar mist toch echt the point. Advies! Ga lekker daar eten (wij weten niets van de andere gerechten natuurlijk) maar geef vooraf aan dat je maar een redelijke tijd op het eten wilt wachten. In ogenschouw nemend dat bij drukke dagen in elk restaurant de wachttijden langer zijn dan normaal. Dit was niét normaal!