1. Wij gingen er heen om koffie te drinken en daarna cocktail te doen. Kwamen binnen werden niet begroet of iets. Toen we eindelijk werden geholpen gevraagd of er op terras nog plek was, werd rustig gezegd moet je even kijken. Niet iets van ik zal voor jullie kijken (vind ik apart). Dit daargelaten komt er iemand naar ons toe "hebben jullie het gereserveerd bordje van tafel gehaald?" dit kwam op ons over als; willen jullie weggaan we hebben gasten die meer willen uitgeven. Voelde ons niet welkom en zijn zo snel als mogelijk weggegaan.

Samengevat, ik snap prima dat ondernemers geld willen en moeten verdienen maar een veredelde vreetschuur hebben en dan uit de hoogte doen snap ik niet. Kom al 30 jaar in Domburg en heb nog nooit zo'n ervaring gehad en zelf als persoon die in de horeca werkzaam is snap ik dit ook niet!!! Vind het trouwens ook bij het onbeschofte af!