1. Wow. Wat een schokkende ervaring. Heb een schotel shoarma speciaal, maar of het überhaupt nog "schotel" was is voor ieder een vraag. Ik kreeg echt een heel klein bordje met shoarma beetje salade en pita broodje. Volgens mij was het pita broodje het grootst wat op het bordje lag. Afschuwelijk hoe ze erop reageerden toen ik netjes aangaf dat ik het er niet mee eens was om zo'n klein bordje te krijgen. En dat voor €7,00 !! Hiernaast hadden we soep besteld. Nou.. De soep kregen we tijdens het hoofdgerecht, terwijl het bedoeld was als een voorgerecht. We moesten lang op elkaars gerechten wachten tot we alles op tafel kregen. Na alle kritiek die ze kregen dat we het er niet mee eens waren om te wachten, voor de te late soep, te kleine schotel en koude gerechten, kwam de chef naar ons toe.. Ja en heel woedend! Volgens hem moesten we het opeten, want het was voor ons gemaakt. Ook moesten we het zeer zeker betalen volgens hem. Na een lange preek nam hij alle borden, drinken en bestek voor onze neus mee, omdat we zeiden "klant is koning". We moesten "oprotten" en ja we werden eruit gezet en hoefden niet te betalen. Het kon zeker anders lopen door met iets goed te maken. Maar we konden maar beter vertrekken. Onvriendelijke service!!!! Geen kwaliteit!!!!

1,1

1. Ik ben helemaal er mee eens. Dezelfde ervaring.