1. JMTK 270 punten

Wij hebben hier enkele keren plateservice besteld (goedkoop toch even weg). Als die goed staat dan is het best ok voor het geld en gaat een sate'tje erin. Maar het is gewoon niet constant want het vlees kan ook droog en lauw zijn. Aardappeltjes zijn moddervet, drijven in de olie/vet.

Het ergste is echter nog de service en dat is de belangrijkste reden dat we niet meer terug komen. We hebben de laatste keer meer dan een half uur op eten gewacht. Nu kan er altijd wat gebeuren en we rekenen een restaurant daar niet direct op af MITS er iets mee gedaan wordt! Bijvoorbeeld een gratis drankje. Maar er werd helemaal niks mee gedaan. En het eten was wederom niet meer echt warm. En je hebt geluk als ze een keer opmerken dat je nog een drankje wil omdat je droog staat. Ook van het volk werden we de laatste keer niet vrolijk, lawaaierige mensen die menen dat je hun schaterlach aan de andere kant van het restaurant steeds moet kunnen horen of dat kinderen met hun schoenen lekker op de bank mogen lopen.

Nee, voorlopig geen de Haas meer voor ons.