1. JMTK 270 punten

Laat ik beginnen met een compliment voor de attente en vlotte bediening. Dat gaat absoluut goed hier. De sfeer is ook goed met een sfeervol pand en een gezellig terras met gedeeltelijk een overkapping.

Het eten was niet zoals ik had verwacht gezien de prijs en scores hier. We hebben 3 gangen gegeten. Zowel m'n vriendin en ik vonden de hoeveelheden niet heel erg overhouden. Zeker bijzonder dat mijn vriendin dat zegt want die schuift normaal wel een deel van een gang naar mij. Maar ik had nog honger na het eten. Voor 4 personen stond er 1 schaaltje salade en aardappeltjes bij. Als je de borden al weinig vult dan houdt dat niet over.

Ik had mijn steak medium, liever wat rauwer dan gaar besteld. Een vriend had hem doorgebakken gekregen. Mijn steak was minstents net zo doorgebakken als die van hem. De bediening vond dat vervelend en ging het direct oplossen toen ik dit melde (complimenten!). Niet veel later (erg vlot zelfs) was mijn steak weer terug met een excuus. Al snel bleek waarom: mijn steak was nog helemaal rauw. Weer erg doorgeschoten de andere kant op. Niet dat het niet lekker was, ik heb het opgegeten maar niet zoals het hoort. De bediening kwam wederom checken of het in orde was. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik me ten eerste te bewaard voelde weer eten terug te sturen en ten tweede dit ook niet wilde aangezien we getrakteerd werden en ik niet wil dat de indruk ontstaat dat de traktatie niet leuk is...

Zowel voor als na waren wel lekker maar erg weinig. Het vegetarische was niet zo bijzonder en in de couscous met Marokkaanse kruiden proefde we niet zoveel terug van wat we vorig jaar in Marokko hebben geproefd of bij Arabische restaurants in NL.