Op dit adres zit nu: Meihan

1. Bij Soho nooit meer, ten eerste bijna 3 kwartier gewacht op de volledige eerste ronde, een gerecht vergeten. De rijst was ook niet te eten, heel jammer. Hierna besloten om wat we gegeten hadden apart af te rekenen omdat we gewoon niet tevreden waren. Geen excuses en of tegemoetkoming vanuit het personeel of de manager. Soho nooit meer.

1. Golbaz
    Van restaurant

Beste Wesley,

Ik ben de manager van Soho Den Bosch en de door u aangegeven klacht heb ik hier niet gehad. Wij vinden het zeer spijtig dat u ten eerste een klacht hebt gehad bij ons en dat u het op deze manier naar buiten brengt.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om aan te geven wanneer u bij ons geweest bent en wat u genuttigd hebt zodat ik na kan gaan hoe het mis is gelopen en hoe wij het kunnen compenseren.

Met vriendelijke groet,

Soho Den Bosch

2. Hallo Soho,

Dat zal nu een klein maandje geleden zijn,
    Wij hebben toen een aantal dingen besteld waaronder zo een special van die extra kaart die overigens vergeten werd.
    Welke gerechten het precies waren durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Vervolgens ging mijn vrouw naar binnen om maar af te gaan rekenen,(wat we wel gegeten hadden) aangezien wij het niet lekker vonden.

Ik geloof dat u (de manager) er toen nog bij bent geweest tijdens het afrekenen.
    Omdat wij onze gerechtjes dan maar per stuk wilde afrekenen.
    Toen kon u ons ook tegemoetkomen in plaats van pas te reageren wanneer er een review online komt

Mvg Wesley,

3. Golbaz
    Van restaurant

Beste Wesley,

Het gaat mij niet echt om de review maar meer om het feit dat er iemand ontevreden onze zaak is uitgegaan. Ik kan me persoonlijk niet herinneren dat er zo een voorval zeg heeft voor gedaan waar ik zelf bij ben geweest, want ik geef altijd compensatie als er iets niet naar wens is geweest. En wij proberen intern altijd alles aan te doen zodat onze gasten zich hier prettig voelen en lekker eten.
    Nogmaals mocht het zo zijn dat u een slechte ervaring hebt gehad met ons en daar geen compensatie voor hebt gehad en of geen uitleg dan bieden wij u hierbij onze welgemeende excuses en graag nodigen wij jullie weer uit om bij ons te komen eten zodat wij het goed kunnen maken met jullie.
    Wij vinden het uitermate vervelend dat u zo een ervaring hebt gehad en dan zouden we het ook heel graag goed willen maken.

Met vriendelijke groet,

Soho Den Bosch