Op dit adres zit nu: De Ark

1. Ok, het is dan wel gratis eten, maar naar mijn idee doe je zo'n actie alleen om aan je gasten te laten zien wat je dan ook werkelijk te bieden hebt. Bij deze dus, als dit werkelijk hun normale formule is tegen een prijs van 17,50 p.p. dan raad ik iedereen af om daar te gaan eten.

Een karige salade die niets deed aan je visuele beleving en nog minder voor je smaakpapillen. Gelukkig waren we allemaal uitgehongerd vanwege het lange wachten op een tafel (5 kwartier op een gereserveerde tafel) en ging de salade er dan ook in als koek. (voor konijnen dan)

Vervolgens een entrecote vol pezen waar niet doorheen te komen was, met 'huisgemaakte' friet. Laat me niet lachen, deze kwam regelrecht uit de diepvries.

Verder is het een hele mooie tent van binnen en het kan zeker wat worden in dat pand, maar niet met deze formule!