Op dit adres zit nu: De Ark

1. 25 maart zijn wij met een groep van 15 man gaan eten bij L’Entrecôte. Hoewel ze van te voren geen reserveringen aannemen, hebben ze voor ons een uitzondering gemaakt op voorwaarde dat we een dessert zouden nemen.

Bij aankomst was onze tafel nog niet klaar waardoor we nog lekker even wat zijn blijven drinken aan de bar. Na vijf drankjes, een uur en een kwartier later konden we eindelijk aan tafel: hoezo reservering? Wel heeft L’entrecôte ons nog een fles wijn aangeboden voor het ongemak, wat dan wel weer erg vriendelijk was.

Eenmaal aan tafel hebben we na een half uur de bediening geroepen om te vragen of we nog iets van uitleg of bediening zouden krijgen, waarna de formule werd uitgelegd. Het voorgerecht was een waterige salade met drie croutons en een walnoot. Het hoofdgerecht was friet met entrecote. De friet was te kort gebakken en de stukjes entrecote waren erg klein, hoewel er wel een tweede ronde was. Een van onze tafelgenoten vond nog een lange haar tussen haar vlees.

Uiteindelijk hebben we besloten om geen dessert te nemen: we hadden gereserveerd om 7 uur met als voorwaarde dat we een dessert zouden nemen, maar gezien we zo lang hebben moeten wachten (alsof we geen reservering hadden) en uiteindelijk de bediening ook niet op gang kwam vonden we dit zeer redelijk. In de tijd waarin we hebben moeten wachten hebben we met vijftien man zo’n 5 drankjes p.p. op en tijdens het eten is er ook aardig wat doorheen gegaan. Dit werd echter niet begrepen door de bediening en ze vonden het onredelijk van ons dat we niet gewoon een dessert namen en onze afspraak niet nakwamen, terwijl de service die zij zojuist hadden geboden ver onder maat was.

Naar onze mening is L’entrecôte dus zeker geen aanrader! Het restaurant komt zijn afspraken niet na en hoewel de bediening in het begin van de avond erg vriendelijk was werden we erg onredelijk behandeld na het niet bestellen van een dessert.

4,7