Op dit adres zit nu: Boca Grande

1. Voor de eerste keer gegeten bij dit restaurant. Het duurde meer dan een uur voordat we ons eerste tapasgerecht kregen en we kregen ook nog eens verkeerde gerechten. Dit terwijl er andere mensen waren, die al aan de 2e ronde bezig waren, terwijl zij later besteld hadden dan wij. Ik liep toen ik dit zag dus maar naar binnen. Er kon me niet verteld worden waarom het zo lang duurde. Waarschijnlijk waren ze ons gewoon vergeten. We hebben hier in totaal echt uren gezeten, omdat elke keer de kaart waarop je aangeeft welke gerechten je graag wilt niet mee werd genomen. Het duurde gewoon echt elke keer veel te lang. Daarnaast had ik niet echt het idee dat de jonge dame die ons hielp vooruit te branden was. Ik ben benieuwd hoe een restaurant als dit hier mee omgaat. Zelfs op de rekening hebben we een half uur moeten wachten. Ben wederom maar naar binnen gelopen om te betalen.

4,5