1. A.J.A. Bauer

Slecht, slecht en nog eens slecht, in alle opzichten!!! Ik schrijf dit om een ieder voor een teleurstelling te behoeden.

Ook ik was daar met mijn kinderen. Deze uitbater heeft echt mijn mooie dag in Zandvoort alsnog verpest. Bij de entree vroegen wij of er verse mosselen waren, ja die waren er! En hoe. Als voorgerecht en droog en vies. De spare ribs gingen, de rib eye was slecht gebakken. De frisdranken zonder of nagenoeg geen koolzuur. Een flesje spa blauw was mijn inziens gevuld met Zandvoorts duinwater??

De bediening ongeschoold, onvriendelijk en zonder interesse. De sfeer slecht. Bij het door een medewerkster laten vallen hoofdgerecht, werd dit niet gelijk opgeruimd, maar onder een kastje geschoven met behulp van een servet. Dit alles is...! En dat alles voor een prijs, die wil je niet weten!!

Zo'n restaurant moet niet mogen in zo'n stad als Zandvoort.