1. R. Jansen

Niet bestellen!! Ik zou iedereen aanraden om hier niet naartoe te gaan. De concurrent in Alkmaar centrum is op alle vlakken een betere optie.

We hebben nagebeld om te zorgen dat de bestelling in goede orde bezorgd zou zijn. Vervolgens zijn bij de bestelling de verzoeken niet nagekomen. Op het moment dat we terugbellen om die aan te geven krijgen we een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zij biedt haar excuses aan en verwijst ons door naar de eigenaar. Deze man ontkent vervolgens de afspraken en zegt dat we het maar moeten terugzenden als we niet tevreden zijn. Ik werk zelf in de klantenservice en was zeer verbaasd over deze uitspraak.

Vervolgens probeer Ik nog het gesprek een positieve draai te geven en wordt ik afgekapt. Ik ben werkelijk waar nog nooit zo slecht behandeld.

Het eten was naast dat het niet was zoals zowel op thuisbezorgd als telefonisch doorgegeven dus niet wat ik besteld had, 20 minuten te laat en daardoor ook nog koud. Doordat ik het in de magnetron moest doen was de roti zelf ook minder vers.

Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een normaal gesproken heerlijke rotimaaltijd. Dit was eens maar nooit meer...

1,4