1. Zeer onbeschofte ober, na de vraag of de vis van hun kaart gekweekt was, zei hij me dat ik dat maar aan de visboer moest vragen. Ik zei tegen hem dat ik niet bij de visboer iets koop maar bij hem, hierop keek hij me alleen aan en gaf geen antwoord! Twee andere gasten aan mijn tafel hadden al iets besteld, anders was ik zo vertrokken. Ik was van zijn antwoord ontdaan en hierdoor vergeten te vragen of ik mijn gerecht zonder toegevoegd zout kon krijgen. Ik liep hem even later na en vroeg het hem, antwoord; alleen als dat nog kan!
    Mijn gerecht en een ander gerecht waren redelijk, onze Bulgaarse gast kreeg spareribs uit de magnetron en vertelde ons dat we naar Bulgarije moesten komen omdat ze daar echte spareribs hebben. Ik en mijn medegasten geven dit restaurant een dikke onvoldoende en ik ga hier niet meer heen en zal heel Bergen op Zoom vertellen wat een slechte tent dit is.