1. Als trouwe bezoekers van Grand Cafe Docks wordt het nu wel eens tijd om een recensie te schrijven! Zowel in de lunch als diner mogen we hier graag komen. Ook alleen voor een kopje koffie of een borrel met hapjes erbij, het is altijd weer een gezellig ontvangst en een klein feestje!
    Zowel lunch- als dinerkaart goed voor elkaar. Lijkt me sterk als je hier geen keuze kan maken uit de gerechten op de kaart. Zowel lunch als diner worden goed en met smaak bereid door de koks Fank en Jamie die elke dag weer alles uit hun registers treķken! Garnituren in overvloed en als het te weinig is, voor sommige mensen, vraag je gewoon wat extra's!
    Over het uitzicht en entourage kan iedere horecaondernemer wel dromen. Uitzicht over de uiterwaarde van de Vecht en met evenementen aan de Vecht een A locatie! Eigenaar Jan en zijn team weten het altijd weer zo te brengen dat je een onvergetelijke middag of avond hebt gehad en door de losse maar gemotiveerde bediening en het lekkere eten kom je elke keer weer terug! Ga zo door!