Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Postdwarsweg 11, 6523 GC, Nijmegen

1. We hebben hier heerlijk gegeten! Er werd vooraf verteld dat de kaart misschien niet helemaal actueel was, omdat ze met streekproducten werkten en soms dingen op waren, maar op het krijtbord stond alles wat ze hadden. Duidelijk. De latte machiato en thee waren voorzien van een klein hapje. Lekker! Maar er werd niet bijgezegd wat het nou eigenlijk was.
    We bestelden een zuchetti bolognese en een pizza marinara. De borden waren goed gevuld, voorzien van rauwkost en het eten smaakte boven verwachting goed! Echt ontzettend lekker gegeten.

Als toetje hadden we de chocoladetaart en yoghurt met muesli. Op de yoghurt werd nog een topping van fruit geserveerd en allebei de toetjes waren weer overheerlijk! Je hebt helemaal niet het idee dat je iets mist aan deze maaltijd. Terwijl dat rawfood toch echt heel anders is dan we normaal eten. We zijn niet helemaal onbekend met deze manier van eten (als dit wel het geval is, zou wat meer uitleg over de kaart wel gewenst zijn denk ik), maar dat het gewoon zo ontzettend smaakvol kon zijn had ik niet verwacht.
    Jammer dat ze niet ook in de avonduren open zijn, zodat je er ook wat later zou kunnen gaan dineren.

Echt een aanrader!