1. Roelof van der Vliet

Wij hebben onze trouwerij laten verzorgen door de Tippe te Vledder. Tijdens het bepalen van onze feestlocatie sprong de Tippe er direct al uit. In het eerste gesprek werd er direct met ons meegedacht en was er al sprake van een fijne persoonlijke klik.

Daarbij was niet alleen op locatie maar ook per telefoon en mail snel contact. Hierdoor konden knopen en vragen snel doorgehakt en beantwoord worden. Wij zijn erg blij met de flexibiliteit waarmee er wordt gewerkt. Hierdoor wordt er echt zorggedragen voor een dag waarbij je je als bruidspaar erg op je gemak voelt. Voorbeelden hierbij zijn het verwerken van persoonlijke wensen in het buffet maar ook het snel schakelen van de serre naar het terras ivm mooi weer. Top!

Zowel overdag als op het avondfeest zijn onze gasten goed voorzien van drankjes en het buffet en de hapjes waren zeer smakelijk (ook volgens onze gasten). Wij kunnen niet anders dan de Tippe te Vledder van harte aanbevelen als trouwlocatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een goed team. Dank jullie voor de goede zorgen Jeroen en Heleen!