Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1. Voor de tweede maal een ontbijt besteld. Bij de eerste keer ontbrak er een muffin, was de jus d'orange aan het gisten en werd te laat bezorgd. Maar goed, we wilden ze nog een 2e kans geven. Ter ere van een huwelijk hadden we ruim van te voren een ontbijt van €80 besteld en hadden zelfs nog gebeld en aangegeven dat het ontbijt op tijd geleverd moest worden in verband met dagplanning.

Helaas, het ontbijt is nooit bezorgd. De man belde later in de middag op met de mededeling dat hij zich in de dag vergist had. Een zeer kwalijke fout. Uiteindelijk overeengekomen dat het bedrag van €80 retour kwam. 4 weken later hebben we het geld nog niet binnen. Al met al was dit 't laatste ontbijt wat we bij hun besteld hebben. Je kunt met deze service geen fouten maken omtrent bezorging, mensen rekenen erop!