Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: Pazze e Pizze

1. Ik had me er wat meer van voorgesteld n.a.v. verhalen in de wandelgang.. nogal groot, beetje kantine-achtig, sfeerloos etablissement.. Misschien wel leuker met een groepje in het lagere/liggedeelte, zoals een grotere groep overduidelijk liet blijken met speeches en karaoke, maar alleen is er niet zoveel aan..

Ikan bakar was overigens wel lekker hoor en heerlijke sg. trassi.. zelfs nog bakje meegenomen.. redelijk geprijsd. Sowieso wel mooie uitgebreide kaart, maar de service liet ook te wensen over. Ik zat een beetje om de hoek aan het raam met uitzicht op ietwat somber ogend Rabbijn Maarssenplein, tsja.. en niet direct in het zicht, opstaan dus dan maar.. Enfin, de es campur was ook een zeer smakelijke afsluiting.

Vooralsnog zeker nog niet één van mijn favoriten, maar wie weet.. (en in de zomer misschien wel leuk terrasje !?)