1. Ursula en Anke

Afgelopen zondag een heerlijke High-tea gehad. Voor een normale high-tea prijs kregen we héél veel lekkers. Een uitgebreide etagère met kleine hapjes. We vonden het leuk dat er veel verschillende dingen lagen, niet zes verschillende sandwiches, maar één sandwich, één toastje geitenkaas, één bruchetta en nog veel meer. Alles was net een beetje anders dan normaal. De sfeer was informeel. Veel roze, hele schattige theeserviezen en veel kindjes in de zaak die om een ijsje kwamen. Maar dat vonden wij juist wel gezellig.

De service was vriendelijk. Ze stonden niet de hele tijd aan onze tafel, maar waren erg makkelijk aanspreekbaar mochten we iets willen. Ik vond dat een goede balans.

Na ijsbonbons en nog een hele schaal zoete hapjes (weer net even anders en veel variatie) mochten we nog onbeperkt ijs nemen, maar door alle andere lekkere dingen kregen we er met moeite nog één ijsje in.

Samengevat: heerlijk gegeten, erg gezellig, liters thee op (met aparte smaken) en veel waar voor je geld!
    Ik ga deze high tea zeker aanbevelen bij vrienden.