1. Diverse malen hier gegeten. Eigenaresse is niet vriendelijk, man staat in keuken. Toppunt is geweest dat wij 1 uur op ons voorgerecht moesten wachten met 3 kinderen zonder dat ons dit vooraf gemeld is. Bij navraag bleek dat men nog aan ons voorgerecht moest beginnen. Het stokbrood was toch ook een voorgerecht werd gezegd... Huh? Het gedrag en de houding daarna van de eigenaren was absurt en heel brutaal!! Het begrip van gastvrijheid en passie voor het vak is men vreemd. Ga geen discussie aan met klanten en laat dit als u gefrustreerd bent niet over aan uw, zeer jonge, medewerkers. Het is uw taak deze goed te instrueren. Jammer! En geen excuses vanuit de eigenaars, deze doken de keuken in. Dit zijn geen horeca mensen die graag mensen blij maken tijdens een avondje uit. Gevoel dat men alleen uit eigen belang handelt. Niet voor herhaling vatbaar tenzij je wellicht uren de tijd hebt. Kwaliteit van het eten kan vanuit vorige bezoeken beoordeeld worden en is onvoldoende gezien de prijs kwaliteit verhouding en de service die verleend wordt.

1. Hallo Sylvia,

Jammer dat het jullie na vele bezoeken deze keer niet is bevallen. Jullie hadden voor de kinderen andere dingen, dus aanpassingen die niet op de kaart staan besteld en dat vergt echt wel enige tijd. Dit is wel in overleg met de keuken gedaan en dat was ook goedgekeurd maar dan moet je er wel begrip voor hebben dat het wat langer duurt. Na de amuse, welke door ons werd aangeboden hebben jullie de stokbroodjes gehad en daarna zouden dus de voorgerechten met de aangepaste hoofdgerechten voor de kinderen komen. Dit vergt helaas tijd en wij hebben altijd al alles aan jullie wensen aangepast bij vorige bezoeken dus je weet dat het dan even gaat duren . De kinderen waren nadrukkelijk aanwezig in het restaurant en dan kan ik me indenken dat je jezelf daar ook niet echt prettig bij voelt voor onze andere gasten , dan moet je langer dan normaal wachten op je gerechten en dan kan het tot een klimax komen. Helaas, maar het is gebeurd en gedane zaken nemen geen keer