1. Wij hebben vanavond besteld bij faco in Lelystad. Snelle bezorging, echter toen we het eten uitpakte bleek de bestelling niet te kloppen. Om 0.23 gebeld. Ze zouden hetgeen wat niet juist was ophalen en de juiste bestelling leveren. Om 1.01 nogmaals gebeld. Vertelde mijn adres niet te kunnen vinden (heel vreemd, waren net ook al geweest maar goed). Ze zouden nog een keer proberen. Om 1.12 nogmaals gebeld omdat we nog niets ontvangen hadden. Bezorger zou al kwartier onderweg zijn, nog niet eens kwartier geleden gebeld maar goed nog even afgewacht. Om 1.31 nogmaals gebeld, bezorger kon het niet vinden en daarmee was het afgedaan. Helaas geen eten. Bestelling die we geleverd hebben gekregen mochten we niet gebruiken omdat het omgewisseld zou worden. En is nu inmiddels na 1.5 uur niet lekker meer.