1. Ben net terug van een 18 dagen Cuba en daar was het eten dus een complete ramp..! Ik maakte me elke dag blij door te denken aan een afspraak met mijn dochter, dat als ik terug was we zouden gaan eten bij Gallura.
    Nou, wij naar Gallura en erg veel verhalen en erg veel te bespreken.. Dus aan Emanuel en Celeste gevraagd "maak maar wat, als het maar lekker is". Emanuel "Watte bedoel je, lekker...! hee?". Nou dat hebben we geweten zeg, heerlijke Tonijn, Roomzacht vlees, frisse wijn, pasta olio, nog meer wijn. Absoluut heerlijk verse Mosselen in een wijnsaus... man wat lekker. Nog maar wat wijn en koffie. We waren heel druk met praten en plannen maken voor de vakanties dit jaar, een bootje en lekker naar Vietnam en Bali.. Heerlijk ontspannen met een fantastische bediening en heel heel erg vol en happy. Dus ook om zaken te bespreken een perfecte plek om te genieten.. Paul.

Vorige recensies van Paul

• Mooi, eerlijk en echt Italiaans eten..!!!Goede bediening en leuk verborgen terrasje aan de achterzijde
    Een plek voor een mooie avond, een gesprek bij een goed glas wijn, voor een zakenetentje, of gewoon even voor de voortreffelijke Pasta alla Vongole of Spaghetti Aglio Olio..!