1. Bij aankomst meteen aangegeven dat we 1 persoon met koemelk allergie hadden. Volgens medewerker was dat geen probleem, hij zou het vermelden en er zou rekening mee gehouden worden. We mochten zelf een plaats uitzoeken en de kaart kwam best vlot. Het bestellen lukte ook nog op tijd. Daarna lang gewacht op het eten, en wat scherts de verbazing... de spareribs waren zwart, de zalm had te lang op het droge gelegen, want die was heel droog en uitgedroogd (erg hard en lang gebakken), en de mixed grill voor degene met de allergie was erg royaal in het botervocht!! Wat volgens de kok het vlees sap was, maar het leek wel een bord bouillon (water met een dikke laag vet/boter erop). In ieder geval zoveel sap, zodat de serveerster het niet zonder knoeien kon opdienen. De verfrissende salade die erbij zat bevatte zowaar ook koemelk, zodat er alleen maar frites overbleef.

Kortom: ga zeker niet met allergieën in dit restaurant eten, want er gaat hier heel veel mis. En... je moet lang wachten.

P.S. floormanager en kok nemen je niet echt serieus!!