1. Vrijgezellenfeest

Op zaterdag 13 juni jl. hebben wij hier gegeten met een groep meiden ivm een vrijgezellenfeest. We werden leuk ontvangen en de tafel was heel mooi gedekt. Het gehele menu zou in de vorm van een proeverij worden geserveerd en wij hadden geen idee wat we konden verwachten. De serveerster liet ons weten dat wij de "chef op tafel" zouden krijgen. Zeg dat tegen een groep meiden en wij verwachten de chef natuurlijk letterlijk op onze tafel! Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht heeft ons positief verrast. Het was allemaal even lekker (ok, behalve de venkel dan :-)) en het concept dat je van alles wat kon proeven vonden wij erg leuk. Het hoofdgerecht bestond uit verschillende pizza's en pasta's. De aanstaande bruid eet geen vlees en hier waren ze bij de pizza's vergeten rekening mee te houden. Dit werd echter gelijk en zonder problemen opgelost. En na het hoofdgerecht was het dan zover; de chef kwam "op tafel"!!! Wat een gezellige man! Het dessert wat bestond uit fruit, soesjes en ijs e.d. werd vervolgens heel feestelijk opgediend. De bediening was van begin tot eind even vriendelijk en gezellig. Al met al was het een hele geslaagde avond en na afloop kwamen wij allemaal tot dezelfde conclusie; hier komen wij echt nog een keer terug. Bedankt voor de leuke avond!