1. P. van 't Wout

Bizar, jaren stonden we vlakbij de 7evendehemel op een camping. Toen nog alleen met de ijscokar. Vervolgens in de nieuwe zaak jaren geweest. Vandaag toevallig in de buurt, dus even langs de 7evende hemel voor een ijsje en koffie.

Eerst bestellen we de koffie, en krijgen we er slagroom met likeur bij. Zitten er dus dode mieren in. Eerst denkt mijn vrouw nog dat het deeltjes van gemalen koffiebonen zijn. Dus dode mieren gegeten. Uiteraard klagen we er over. Krijgen we een nieuwe slagroom met likeur, en het vuile met de dode mieren laten ze gewoon op tafel staan. En dan de reactie non-verbale houding erbij. Vervolgens moet je dan ook nog de volle mep betalen. Wat een schande!

1. Vergouwen
    Van restaurant

Beste Mijnheer en Mevrouw van 't Wout,

Allereerst hartelijk dank voor U reclamatie!! Mieren horen inderdaad niet in een koffielikeurtje met slagroom, we hebben onze preventie hierop verscherpt en doen er alles aan om dit niet meer te laten gebeuren.

De serveerster is reeds geïnstrueerd om in dit soort situaties direct te leidinggevende te verwittigen, dit had U overigens vanzelfsprekend niet af mogen rekenen. Op ons aanbod om op onze kosten een ijscoupe te komen eten hebben we helaas nog geen reactie mogen ontvangen, dit aanbod staat overigens nog steeds open en U krijgt U geld terug! Nogmaals onze excuses en hopende op een spoedige reactie.

Graag tot ziens.

Patrick & Petra