1. Het lunch 12-uurtje voor twee personen en slechts 12 euro!

Gezellige zaak en vlotte bediening. Kon haast niet anders, want we waren de enige twee. De serveerster keek wat bedreumeld toen we vertelden voor het zgn. twaalf-uurtje te komen en niet a la carte wilden bestellen. Een correcte maar wel erg zakelijke bediening die keurig, voor de afhandeling zorgde.

Vroeg niets te weinig, maar zeker ook niets meer dan geleerd.

Het eten werd op mooi servies gepresenteerd en smaakte prima, ondanks dat het "maar" om een koffie, sla, uitsmijter, kroket en soep ging. Hier viel niets aan af te dingen en iedereen die daar anders over denkt, snapt wel dat een bedrijf niets aan 6 euro p/p kan verdienen. Daar vergeet je expres je boterhammen trommeltje voor! Het gaat denk ik om kennis te maken met de zaak. Als deze aanbieding blijft komen wij zeker terug om te lunchen en wie weet ook eens om te dineren. Voordeel-kraker! Onbegrijpelijk dat de zaak niet vol zit met lunch-ers?