Op dit adres zit nu: La Cubanita

1. Ik was afgelopen zaterdagavond 20-3 bij het Eetpaleis te eten en ik wil zeggen ik kom hier nooit meer. Ten eerste hadden wij geen behoefte aan een voorafje, maar wel trek in een stokbroodje met kruidenboter. Deze kregen we zonder te vragen van het huis, oke...lekker. Ik had nog niet eens 1 hap van mijn broodje kunnen nemen of daar kwam het eten al! Ikzelf had Ribeye en mijn metgezel Thaise kip met noudels. Helaas waren beide niet echt smakelijk. Mijn Ribeye was nogal klein en vet en veel pezen. Er zat wat groente bij en een of andere aardappel kaas punt. Ook de Thaise kip was volgens mijn metgezel niet wat zij verwacht had. Vond het er ook uitzien als een snackmaaltijd! Hierna geen achterafje genomen en ergens anders wat gaan drinken. Wel kregen we bij het aangeven dat het eten niet onze verwachting had een korting van 10 euro en werd ons beloofd dat het de volgende keer beter zal zijn. Nou wij komen hier dus geen volgende keer meer!