1. Club sandwich vis zeker niet de exorbitante prijs waard. Brood veel te dik gesneden (5cm dik minstens), veel sla, weing vis. Proefde vooral brood en door gebrek aan dressing op de sla bleef het allemaal in mijn keel steken, had net zo goed een droge boterham kunnen zijn. Ook de groenten chips waren erg donker gebrand, tegen zwart aan en dat proefde je... Vind het niet erg om 12,50 uit te geven voor een sandwich, maar dit was een teleurstelling.
    Bediening wel behulpzaam en erg vriendelijk en terras een mooie rustige oase midden in de stad. Zou graag terugkomen voor koffie, maar eten bestel ik hier niet meer. Jammer...

1. Dieuwke
    Van restaurant

Beste Debbie,
    Wat vervelend dat u niet lekker heeft gegeten bij ons. Normaal krijgen we juist goede reacties over onze clubs, dus het is zeker niet de bedoeling dat u hem zo hebt gekregen.
    Zou u zich willen melden bij de bediening wanneer u de volgende keer weer bij ons bent? U geeft aan alleen voor de koffie, maar hopelijk kunnen we u alsnog overtuigen van de kwaliteit van ons eten.

Met vriendelijke groet,
    Meneer Frans