1. Jannieke de Wit

Na een 10-urige werkdag had ik geen zin meer om te koken. Om die reden gebeld of wij konden bestellen (na gegoogled te hebben). Toen zeiden zij dat ze over 10 min. klaar stonden om mee te geven, wat ik snel vind en daardoor redelijk wantrouw.
    Eenmaal aangekomen zeiden zij pas dat we niet konden pinnen. Heen en weer naar pin automaat gereden (hoezo makkelijk eten, waar je dan echt aan toe ben) en weer terug was het eten natuurlijk al afgekoeld (niet gek met zo'n korte opwarm-tijd). Vervolgens werd er gezegd aan mijn vriend: 'zei je vriendin niet dat het alleen contant was'. Dat had zijn vriendin natuurlijk gezegd als zij hiervan op de hoogte was gesteld.

De babi pangang heerlijk mals met genoeg pit, het eiergerecht te lang verwarmd. De saté had variabele malsheid/droogheid. Bami kan je weinig kapot aan doen. Gek wel dat je bij een combinatie gerecht maar 1 loempia krijgt, maar dit was vermeld zag ik later.