1. Marc 1673 punten

We waren wat huiverig na de vorige recensie. Na vanavond kan ik alleen maar concluderen dat betrokkene zijn opmerkingen bij een ander restaurant heeft geplaatst. Wij waren al enige tijd niet meer geweest. Vanavond zijn we weer eens geweest. Een warm bad! Mooie gerechten met dito wijnen. De rode wijn bij het vlees had misschien iets meer zuurstof mogen hebben. Als dat het enige commentaar is. Wij zijn snel weer terug! Gastheer Robin aan tafel is een unicum. Hij weet een heel goede omgangsvorm met zijn gasten aan te nemen. Daar kunnen veel horeca-medewerkers nog iets van leren.

Vorige recensies van Marc

• Vorig jaar heb ik al een uitgebreide recensie geschreven waarbij ik aangaf dat de sfeer misschien iets te wensen overliet aangezien de inrichting van het restaurant nogal ouderwets was. Afgelopen week konden we echter plaatsnemen in het verbouwde restaurant. De inrichting en aankleding zijn helemaal in lijn met de rest van het concept, verrassend sfeervol en modern.

• Enige jaren eten wij hier al met veel plezier. Elke keer opnieuw een verrassing.
    Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis belandde stond de bedrijfsleider met een bos bloemen aan mijn bed.
    Toen enige tijd daarna mijn moeder kwam te overlijden stond er in het crematorium een mooi bloemstuk namens het team van het restaurant.
    Wij kennen deze mensen enkel via hun restaurant! De familie Hu is enthousiast en komt geregeld aan tafel om te peilen of alles naar wens is.
    De bedrijfsleider staat achter zijn produkt en laat zijn kennis d.m.v. o.a. cursussen op peil houden en uitbreiden. De vader van de familie is chef en heeft op dat vlak ook prijzen gewonnen. Ook het overige personeel in de bediening is beleefd en correct in de benadering naar de gasten. Iets waar veel autochtone Nederlanders (waartoe ik zelf ook behoor) nog eens iets kunnen leren naar mijn mening.
    Het enige dat misschien iets te wensen overlaat is de aankleding van het restaurant. Ik weet wel dat dit de aandacht heeft en op termijn zal veranderen.
    Daarom voor "sfeer" een zesje.
    Echt een aanrader zijn de verrassingsmenu's. Vraag er eens naar en je hebt een avondje uit waar je u tegen zegt!