1. Ik moet wel zeggen dat de schnitzel die daar geserveerd word wel lekker mals is, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De verhouding van prijs met wat je op je bord krijg ligt ver uit elkaar. De eigenaren van ijsselzicht gaan te pas en te onpas zomaar bij iemand aan tafel zitten en een wijntje drinken. Het meeste was ik nog verbaasd over het feit dat het druk was bij ijsselzicht en klanten graag iets zouden willen eten dan krijg je te horen dat kan niet want we hebben geen kok!! Terwijl er meer dan vier chefs rondlopen. Heb er een paar keer gegeten maar is niet meer voor herhaling vatbaar want als je iets te lang doet over het eten zelf word je gewoon kwaad aangekeken en wil men wel heel graag dat je weggaat. Zeker is dat ijsselzicht de naam restaurant niet eens zou mogen dragen want er werken mensen zonder liefde voor hun vak.