1. 14.6.2015. Restaurant werd aanbevolen door een vriend dus verwachting was hoog gespannen. Bij aankomst op zondag zat het personeel op het terras buiten te eten. Verder was het terras leeg. Tja, dat geeft even het gevoel dat je ongelegen komt. Je wordt overigens vriendelijk te woord gestaan maar je krijgt het idee dat alles nogal ingeprogrammeerd is en dus niet natuurlijk overkomt. Dan het voorgerecht: carpaccio (€ 9), dit was ronduit telleurstellend, een paar plakjes lende met daarop wat rucola en een rups pesto. Smaak was flauw. Bij de entrecote (€ 20) werd niet gevraagd hoe deze gebakken moest zijn. Deze was helaas aan de binnenzijde nog erg rood met koude stukken. Dit hebben we moeten terugsturen. Er was geen excuus alleen een geërgerd gezicht van de baas. In tussentijd waren de bijgerechten geserveerd (rabarber, frietjes (bijna zwart doorbakken), bakje bloemkool/broccoli en gemalen worteltjes, enkele gebakken aardappeltjes). We waren met 4 personen. De hoeveelheid werd door 2 personen opgeschept. We hebben onmiddellijk verzocht om de lege bakjes bij te vullen. Deze zijn nooit gearriveerd. Pas toen we de kok ernaar vroegen zei hij dat hij er bijna mee klaar was, maar de borden waren al zeker 5 minuten leeg en de eetlust en enthousiasme was inmiddels verdwenen. Er werd wel 3 keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Kortom erg telleurstellend. Dit restaurant is geen blijvertje. De formule en ambiance is goed bedacht maar de baas wil duidelijk besparen op de keuken en op het bedienend personeel. Dit is ver onder de maat. Eens maar nooit weer.

3,1

1. Wij komen al vanaf de opening vorig jaar regelmatig bij Pa en Ma. Nog nooit hebben we een teleurstelling ervaren. De bediening is altijd correct. Als er bij hoge uitzondering te weinig huisgemaakte friet is, wordt dit zondermeer aangevuld. Zwartdoorbakken friet heb ik daar nog nooit gezien. Nimmer hebben wij bij de eigenaren enige ergernis kunnen bespeuren. Het is waar, dat smaken verschillen, maar deze reactie neem ik als reguliere klant beslist niet serieus.