1. 657 punten

Helaas, dat was dus de laatste keer La Cubanita Zaandam. Een aantal jaren zijn wij hier ook geweest, vlak na de opening. Toen waren we enthousiast over deze zaak, maar de kwaliteit is absoluut niet meer te vergelijken. De smaak is van laf/flauw tot bremzout. Van nauwelijks lauw tot zwaar doorgebakken. Deze kwaliteit hangt erg naar prefab voer. Beetje wat je mag verwachten van de grotere fast food ketens.
    Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ja, wat kan je verwachten voor €17,50 per persoon voor onbeperkt tapas eten. Mijn advies; betaal €10,- per persoon meer en ga naar de individuele Spaanse restaurants.

6,3

Vorige recensies van

• 657 punten

Woensdag 12 juni hier voor het eerst gegeten. Aanvankelijk door de diverse recensies, wat sceptisch, maar deze bleken naar mijn inzien, geheel onterecht. We hebben hier met 5 mensen heerlijk gegeten. De bediening was zondemeer netjes/beleefd en vriendelijk. De gerechten kwamen vlot door. Drinken is ook prima. De sangria is heerlijk. Alleen is het wel wat rumoerig, maar wij ondervonden dat niet als storend.