1. Afgelopen zaterdag met de ouders en spelers van ons voetbalelftal een BBQ geregeld bij Breezze. De avond van tevoren had men een bruiloft gehad en dat was duidelijk te merken. De eigenaresse kwam bij ons over alsof zij er niet zo veel zin in had. De BBQ was nergens te bekennen en het vlees werd in warmhoudschalen in buffetvorm aangeboden. Shaslicks waar kinderen niet allemaal van houden en hamburgers die nogal donker van kleur en taai waren. De drumsticks waren wel goed. Verder vrij karig, patatjes, brood en één salade. Na afloop kregen de kinderen ijsjes maar die waren er niet genoeg waarna er raketjes aangeboden werden. Ik zou zelf denken, maak er voor de kinderen een klein feestje van. Ik snap dat het met kosten te maken heeft maar met een bolletje ijs, wat slagroom en een parapluutje zijn ze al helemaal blij. Ook jammer dat de 2 dronken mensen in de hoek meer aandacht dan ons kregen. Kortom, voor ons heel jammer om het seizoen zo af te sluiten. We hadden er zeker iets meer van verwacht.

1. Het is natuurlijk jammer dat de BBQ wat tegenviel. Ik reageer op Uw recensie, omdat wij zeer regelmatig (nu zo'n 20 keer) bij breezze terugkeren met familie, vrienden, kennissen en zakenrelaties; en het is keer op keer absoluut TOP. Zowel het eten, de bediening en de omgeving. Niet EEN keer een misser! Een ieder die in de loop der tijd daar op onze uitnodiging was, zijn regelmatige bezoekers geworden, en nog steeds onder de indruk van het restaurant.
    U zult ongetwijfeld Uw redenen hebben voor deze reactie, maar ik zou willen zeggen: Geef het nog een kans. Breezze verdient dat wel!
    Alvast smakelijk eten...