1. Zojuist een pizza laten bezorgen en ook ditmaal weer tiptop in orde. De extra topping royaal, maar niet overdadig en ook niet onbelangrijk: dampend warm bij aankomst!

Wij zijn weer tevreden!

Vorige recensies van Esperanza!

• Reeds meerdere keren hebben we hier iets besteld en laten bezorgen. Dit varieerde van een pita kaas tot een Griekse schotel. Alle keren werd de bestelling vlot en vriendelijk afgeleverd en ook niet onbelangrijk: alles zat erbij, dus ook eventuele extra sausjes.

Klein minpuntje van de Griekse schotel vond ik dat het vlees nogal doorgeslagen was. Er zat daarentegen wel een smakelijke saus met veel groente bij en dit maakte een hoop goed. De rijst was voorzien van stukjes ui, die ik er persoonlijk uit zou hebben gelaten. Witte rijst had volstaan.
    De pita kaas verraste me. Ik had al jaren geen pita meer besteld en verwachtte zo'n dun, plat pitabroodje van 13 in een dozijn. Ik kreeg echter een enorm broodje, goed gevuld met kaas en had er bijna een hele maaltijd aan.

Bestellingen worden geleverd met een klein bakje salade, te weten ijsbergsla met wat mais, een scheutje dressing en wat stukjes ei. De bakjes zitten in een plastic zakje, samen met een paar servetjes. Pizza's zijn goed belegd en knapperig.

Enkel over de spare ribs die mijn partner onlangs had besteld zijn we niet zo enthousiast. Deze zagen er an sich goed uit en smaakten redelijk, maar nog geen uur na ze te hebben gegeten, kwamen ze er in tegenovergestelde richting uit. Of het te wijten was aan het vlees, of dat e.e.a gewoon verkeerd viel is onduidelijk, maar spare ribs bestellen we maar niet meer.

Voor het overige zullen we zeker gebruik blijven maken van hetgeen Pépé's en meme's aanbiedt.