Op dit adres zit nu: Peerkes Hoeve

1. Jammer, we zijn er al een aantal keren geweest, maar nu heeft ons doen besluiten voortaan naar een ander restaurant te gaan. We moesten meer dan een uur wachten op ons hoofdgerecht, en toen we er iets over vroegen zei de juffrouw "Oh ja, het duurt wel erg lang he"?
    We bestelden wijn voor bij het eten, maar die kwam niet, dus zelf maar aan de bar gehaald. Met excuses werd deze gebracht. Nagerecht besteld en de heren wilden koffie, serveester vroeg nog "Wilt u deze samen hebben met het nagerecht?" Ja graag, nee hoor ook dit ging weer mis, we hadden het nagerecht al lang op en nog steeds geen koffie.
    Ze vroeg nog of we nog iets wilden bestellen, nee meteen vertrokken drie en half uur later... Jammer en inderdaad de kok stond ook gezellig te borrelen buiten. Voor ons voortaan een ander restaurant .

3,4