Op dit adres zit nu: Kebab Huys

1. Vaak hier geweest, maar laat eigenlijk altijd te wensen over. Meestal is er wel iets uitverkocht van de bestelling die je wilt hebben. Er wordt dan geklaagd door personeel "Dat is de schuld van Elderveld, zij moesten de ballen gehakt maken maar dat hebben ze niet gedaan." Boeiende informatie. Als je het daar op eet en je eten is klaar, dan gaan ze altijd meteen naar achter toe, dus als je dorst hebt of wat drinken wil bij je eten, bestel het gelijk want daarna zijn ze foetsie.

Vandaag wou ik een lekker softijsje halen toen we naar de coop gingen voor de dagelijkse boodschappen, zaten een jongen en dame uitgebreid voor de deur met een lekker sigaretje in hun hand te kletsen, niet echt klantgericht en vriendelijk overkomen. Er zijn daar een hoop dingen die mij storen, dus geen diner meer. We rijden voortaan wel een stukje verder voor een frietje. Jammer dat dat zo moet, maar met zo'n bediening en slechte keuzes die ze maken heb ik geen trek meer om daar te eten. Gelukkig ben ik niet de enige met deze klachten, half Laar oost klaagt er over dus het ligt niet aan mij!

5,7