Op dit adres zit nu: Cafetaria Antalya

1. Vaker hier besteld en altijd dik tevreden geweest, maar na vandaag dan ook de laatste keer geweest. De vorige keer dachten we nog dat ze het druk hadden en dat daardoor minder aandacht was besteed. Na vandaag weten we zeker dat de kwaliteit ver te zoeken is en dat het niet lag aan te weinig tijd. De frieten waren in oud vet gebakken (zie foto waar het vet uit de frieten is gelopen). De frikandel zal ik jullie de details van besparen (zie de foto waar de frikandel in zat) en de kebab was rondom smerig! Om over de saus nog maar te zwijgen... Het lijkt wel slasaus met een smaakje toegevoegd. Jullie zijn ons in ieder geval kwijt als vaste klant, geen haar meer op mijn hoofd die dikke 30 euro neertelt voor deze zooi! Volgende keer gaan wij weer naar een ander restaurant, die leveren tenminste kwaliteit en besteden ondanks drukte wel alle zorg aan hun eten.

1. Beste klant,

Wij vinden het oprecht heel erg vervelend dat u dit heeft moeten ervaren. Vanaf eind juli 2015 hebben wij na 10 jaar - als oude eigenaren - de bedrijfsvoering van onze cafetaria weer terug overgenomen. Wij kunnen u verzekeren dat de kwaliteit van onze producten bij ons hoog in het vaandel staan. Uiteraard hopen wij u weer terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Cafetaria Umut