in Gouda

Ons restaurant: Griekenland, zon, zee, strand.

1. Zeer slecht. Bij reservering ging het al mis. Netjes aangegeven dat we een gift4two hadden in de vorm van een etentje voor 2. Er werd meteen gerefereerd naar Groupon, echter zou de gift4two kaart 37 euro waard zijn. De groupon actie slechts 19,95 zo begrepen wij later.
    Eenmaal binnen viel meteen op dat alles kapot en vies is. Lelijk en zeer goedkoop ingericht en de saladebar zag er zeer treurig uit. We kregen de uitleg dat we als hoofdgerecht de onbeperkte mixgril kregen en dat we nog een voorgerecht konden nemen op eigen kosten. Dit wilden wij wel, maar wat krijgen we?? De kaart voor groupon! Weer aangegeven dat we hier niet van zijn en graag een voorgerecht van de reguliere kaart willen bestellen. Dat kon niet zei de zeer slecht Nederlands sprekende vrouw (en dat komt niet omdat ze Grieks is, maar pools o.i.d.). Niet moeilijk gedaan en een voorgerecht besteld. Man, man, man wat was dat al slecht. Plakjes stokbrood zijn op de grill gelegd waardoor je niet zou moeten merken dat het zeer oud brood is, maar dan moet je het goed doen want er zaten flink wat taaie stukjes tussen. Vervolgens ons hoofdgerecht. Veel vlees, maar zo slecht hebben we het nog nooit gehad. Gyros meer vet en zeen dan vlees en het gehakt was zuur. Biefstuk zeer vreemd smaakje. Zeker de helft laten staan, aangezien de darmen al snel begonnen op te spelen. Klagen heeft geen zin, de mevrouw verstaat je toch niet en lacht alleen maar. Nee dit restaurant verdient het niet open te zijn, schandalig!!! Nooit meer voor ons.

2,2