in Geleen

Restaurant & Events

1. Een mooie locatie! Maar het eten viel echt tegen...

Het begon met een serveerder die mij i.p.v. een cola light een gewone cola bracht (kan gebeuren) maar toen ik zei dat ik een cola light had besteld moest hij er even bij vermelden dat die toch echt niet gezonder was met al die toevoegingen. Oké daar heeft hij misschien gelijk in, maar daar hoeft hij zich niet mee te bemoeien. Het is mijn keuze.

Vervolgens kregen we vrij snel onze gerechten. Mijn geitenkaas salade viel tegen... oude sla, 1,5 plakje geitenkaas (?) en vieze dressing (kwestie van smaak natuurlijk). De rest van het gezelschap heeft smakelijk gegeten! Maar mij verging de eetlust.

De serveerster ging wel heel netjes om met de klacht! Nam ons serieus en leek daadwerkelijk actie te gaan ondernemen. De salade is van de rekening gehaald.

Kortom, mooie locatie maar ik kom alleen terug voor een ijsje bij de ijssalon.

4,5