1. Onlangs hier weer gegeten, en wat ons betreft was dat de laatste keer. Als mijn kinderen cola bestellen krijgen ze een of ander goedkoop merk cola. Op zich niet erg, maar in een restaurant verwacht ik beter. De bakken met eten zijn zo goed als leeg of bijna koud. En als afsluiter een kop chinese thee zit er niet in. Er wordt een zakje thee geserveerd van het huismerk van Dirk Supermarkt, 1 de Beste. Vermoedelijk de frisdrank ook. De grilplaat was daarentegen nog wel van een goed niveau. Bij de vorige eigenaar vonden wij het altijd erg goed, maar dit was een hele grote tegenvaller.

1,1

1. goldenhouse
    Van restaurant

Beste heer, ik weet niet wanneer u bij ons heeft gegeten, enof deze recentie pas veel plaatst! Maar wij zijn al 3 weken gesloten vanwegen een kapotte koel-vriescel!
    Daarnaast gebruiken uitsluitend pepsi cola, En hebben wij chinese thee die uit china komt dus niet uit de Dirk. Mocht u vragen hebben kunt u ons hierover mailen. Mvg