1. rob dogger

Vandaag op mijn verjaardag (geprobeerd) een hapje te eten met een gezelschap van 4 personen. De drankjes en mijn voorgerecht kwamen heerlijk op tijd. Echter heeft ons gezelschap 2 uur gewacht op niks omdat nadat wij vroegen waarom het zolang duurde we te horen kregen dat de drukte hun nogal overvallen had. Maar het ging er meteen in! Na weer een wachttijd van 40 minuten vond ik het mooi geweest en heb de gastvrouw hierop aangesproken. Zij was blijkbaar van mening dat dit heel normaal was en excuses bleven uit! Nu kwam er inmiddels rook uit mijn oren en ben erg snel overgegaan tot betalen van de inmiddels genuttigde consumpties en voorgerecht. Echt een belediging voor de Nederlandse Horeca. Als er iets onverwachts voordoet of je hebt tijdelijk te weinig personeel, overleg met je gasten. Hiermee kweek je begrip en houd je je klanten tevreden. Deze werkwijze vond ik ronduit onbeschoft. Maak het niet het probleem van de klant maar heb het lef zelf het probleem toe te geven en er naar te handelen.

Kortom: ligging hartstikke mooi, voorgerecht (carpacio salade) was ook goed maar niet bijzonder. Wachttijd: onbeschoft lang en dus voortijdig het pand verlaten. Geen aanrader dus!

3,3