1. peter van oosten

Heb regelmatig in dit bedrijf gegeten en dan was het goed, maar vandaag was het gewoon slecht. Zeer rustig en er waren nog vuile tafels. Bestelde een varkenshaasje met pepersaus. Brood met boter en kruidenboter was goed. Brood vers, kruidenboter mag wat hoger op smaak. Varkenshaas was opgewarmd en doorbakken. Witlof met krokantje smaakloos, boontjes in het spek gerold. Oude klassieker mag in deze tijd wel moderner. Saus waterig met champignons en 2 peperkorreltjes en smaakloos, en zeer weinig. Sla smaakloos. Ben hier beter gewend. Aardappelen niet vers, opgebakken en koud. Veel friet en zeekraal lauw. Al met al geen punten verdiend. Koks zijn kunstenaars en moeten goed in hun vel zitten om goed te presteren en dat gebeurde helaas vandaag niet. Was geen 22.00 euro waard. Zal hier voorlopig niet meer komen. Wel een leuke geste van de bediening; drankjes werden niet gerekend.

Let op deze zaken, doe in plaats van het krokantje van gerookte ham een crumble van ham.. geeft meer smaak aan de witlof. En probeer de varkenshaas vers te bakken met een lekkere bruine kleur aan de buitenkant. Gasten wachten graag iets langer voor vers!!

3,3

1. Geachte heer P. Van Oosten,
    Het doet ons pijn om uw reactie te lezen van uw ervaring in ons bedrijf, graag zouden wij in een persoonlijk gesprek met u, uw ervaringen met u bespreken. met gewaardeerde groeten Rijk en Margreet Bosland