1. Arie 9 punten

De bijbehorende salade was niet vers, gerechten kwamen niet overeen met de bestelling (ongevraagd rijst geven in plaats van friet). Klacht werd niet serieus genomen. Prijs kwaliteit verhouding komt niet overeen. Voorbij razende fietsers die gevaarlijke situaties veroorzaken. Volop mogelijkheden, maar jammer dat er niks mee wordt gedaan.

2,2

1. Heb bovenstaande klacht serieus bekeken en heb gehoord dat het iets met glutenvrij te maken had. Wat normaal gesproken bij ons geen probleem mag zijn.
    U bent geholpen door een meisje die nog ingewerkt werd. Dit was namelijk haar eerste dag. Waarschijnlijk is het een samenloop van omstandigheden geweest, wat geen excuus is. Omdat wij zelf weten dat het normaal gesproken bij ons altijd goed vertoeven is nodigen wij u uit om op onze kosten het geheel nog eens over te komen doen.
    Wat de fietsers betreft, wordt er redelijk rustig gefietst of gelopen, op de wielrenners na, wat een algemeen bekend probleem is.

2. Het had inderdaad iets te maken met een glutenvrije bestelling.
    Dat meisje werkt daar al veel langer, het lag dus niet aan haar.
    Onze dochter is tot 2x toe haast van haar fietsje gereden door langsrazende fietsers. Wij hebben al vaker slechte ervaringen bij jullie gehad en hebben geen behoefte om nog eens langs te komen.