1. Wat een ballentent. En personeel dat behoorlijk ongemanierd en ongeduldig is.

Een milkshake aardbei die echt een vieze zure smaak had. Dat kon het personeel zich niet voorstellen, het kon niet zuur zijn. De kinderen wilden voordat we weg gingen nog een ijsje. Ik gaf ze 5 euro mee om een ijsje bij de corner buiten te halen. Kwamen ze geld te kort. Voor een ijshoorn die bij onze Mac 0.75 cent kost, koste bij de Mac strand Horst 1.35.

Dus ben ik maar even meegelopen om te vragen hoe dat kon, met de prijslijst van Mac 2015. Zegt dat meisje "Ja, de prijzen zijn veranderd sinds 2015". Dus ik zeg "Dat is vreemd, bij onze Mac betalen we 0.75 cent en op de prijslijst op internet van 2015 staat ook 0.75", heb het haar laten zien. Blijft ze erbij: de prijzen zijn veranderd sinds 2015. Dus ik zeg "Vreemd, dan zal de lijst op internet niet kloppen, die is ook van 2015 en bij onze 2 Macs zullen ze dan wel de verkeerde prijzen rekenen". "Ja" zegt ze, "mevrouw dat is mijn probleem niet". Ik vind dit een vreemd en behoorlijk ongepast antwoord.

Mij zie je bij deze Mac niet meer terug.

1. Beste Mar,

Bedankt voor je recensie. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring bij deze McDonald's vestiging niet naar wens verlopen is.

Ik heb de klacht over de afwijkende prijzen van het (soft)ijs bekeken, en deze onderlinge verschillen bleken toch mogelijk te zijn. McDonald's is in Nederland namelijk een franchiseorganisatie. Franchisenemers mogen volgens de site van McDonald's zelf beslissen over de prijzen van de producten. Eventueel kan je dit ook nalezen op deze pagina: http://www.mcdonalds.nl/faq/prijs-verschillen

Met vriendelijke groet,

Chris