1. <M.Bastiaanse

Op de verjaardag van mijn moeder die 95 jaar is geworden, gingen wij met de hele familie uit eten.
    Er was wel een speciale visavond, maar er was ons verzekerd dat we ook andere gerechten konden kiezen. Maar wat dat was, kon de bediening niet zeggen.
    We besloten ons maar over te geven aan het speciale menu.
    Na een aantal kleine gangetjes die we dus eigenlijk niet zelf gekozen hadden (bij zowel het vleesmenu als bij het vismenu) kwam er niets meer door. Met name onze jarige oma van 95 heeft dit als zeer vermoeiend ervaren. Na herhaaldelijk vragen aan de bediening hoe het ermee stond, gaf dat geen soelaas. Er was tussendoor geen communicatie naar de gasten toe. Ook waren sommige gerechten te koud, te rauw en zat er weinig smaak aan sommige vleesgerechten, met name de bavette en de eendenborst. Al met al was het een zeer teleurstellende avond voor ons allen en hebben we het dessert gelaten voor wat het is. Als reactie op ons vertrek werd ons nog gezegd: "We dachten dat jullie wel genoeg tijd zouden hebben voor 5 gangen." Die tijd was echter 3,5 uur, want zo lang hebben we daar gezeten. Jammer, maar wij komen hier niet meer terug.

2,1