1. Jan 15 punten

De burgers zijn lekker, de prijzen redelijk, maar het personeel is om boos op te worden. Dat ben ik dus ook geworden, nadat ik verschillende malen vroeg bediend te worden en telkens werd afgewimpeld. Nadat ik vroeg te betalen (aan de bar) werd ik eerst teruggestuurd naar m'n tafeltje, daar kreeg ik vervolgens de bon. Toen ik vroeg of ik kon pinnen was het antwoord:"Ja, kan daar" terwijl naar de bar werd gewezen. Toen ze me vervolgens alsnog lieten wachten ben ik boos geworden.

Mij zien ze niet meer terug! Ergens anders zou je de Ellis Burgers nog kunnen proberen, maar niet op het Stationsplein in Rotterdam.

1. Beste klant,

Wat jammer om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad. Mogen we je vragen wanneer je er precies was? Graag nodigen we je uit om een keer terug te keren zodat we het kunnen goed maken met je.

Vriendelijke groet, Het Ellis Gourmet Burger Team Amsterdam