1. Joshua & Mayte

Zaterdag 20-03

Nadat het restaurent enkele weken geleden verbouwd was gingen we nog eens langs.

Kwamen binnen rond 17.30 en overal lege plekjes in het oude en nieuwe gedeelte.
    Geen begroeting door personeel (al komen we hier al jaren).
    Kregen direct te horen of we wel gereserveerd hadden.
    Nee, was ons antwoord, maar zo te zien was de verbouwde tent nog voor 7/8 leeg.
    Dan spijt het ons voor u maar alles is gereseveerd voor mensen die over anderhalf uur komen en we weten niet of wij u zo snel het eten en drinken kunnen serveren.
    Ik zei met een lach over anderhalf uur zijn wij zeker al weg hoor, alleen een biertje, een soepje en een kleine hap.
    Het spijt me maar u kunt wel naar het nieuwe restaurant om de hoek gaan, daar is denk ik nog plaats zat.
    We gingen toch maar aan de bar zitten voor een biertje en mijn vrouw voor een koffie, waar we ook nog een half uur op moesten wachten.

In de tussentijd kwam een echtpaar binnen, die ook geen reservering hadden, maar die wel een tafeltje kregen.

Heb toen die meid erover aan gesproken en kreeg toen het antwoord "we hebben net een annulering doorgekregen dus er was een tafeltje vrij".
    Ja, maar wij zitten hier al een half uur en nu laat u mensen die net binnen komen wel direct ergens zitten.
    Sorry meneer, dat heb ik niet gezien (ja ja was dezelfde meid die eerst zei of we wel gereserveerd hadden)

Heb direct betaald en we zijn vertrokken.
    Wat een slechte service.