Op dit adres zit nu: De Stiftsjuffer

1. We hebben hier enkele weken geleden een high tea gehad. De locatie is geweldig, en het restaurant is sfeervol ingericht. De bediening is alleen erg onervaren / niet professioneel. De jongen die ons bediende vroeg bijvoorbeeld: wil je nog een colaatje? Ipv had u nog wat te drinken gewenst oid... En toen we vroegen om een extra bakje clotted cream, en we op het oog duidelijk slagroom kregen, en we dus zeiden: is dit geen slagroom? Kregen we als antwoord dat hij het ook niet wist en we het maar even moesten proeven.... En 2 minuten nadat de high tea opgediend was, kregen we het verzoek om ergens anders te gaan zitten omdat de desbetreffende tafel toch gereserveerd bleek. Geen probleem uiteraard, we kregen een andere tafel aangewezen, maar moesten blijkbaar zelf alles (thee, kopjes, bordjes, bestek, etageres, etc) naar de andere tafel verhuizen. Niet heel klantvriendelijk.
    De hapjes bij de high tea waren lekker. Niet heel bijzonder, maar prima. Alleen de thee vind ik echt een gemiste kans. we hadden de keus uit 8 verschillende pick-wick zakjes. Mijns inziens is de thee waar het om draait bij een high tea. Dan moet je toch op z'n minst heel veel verschillende soorten verse thee(blaadjes) in huis hebben. Concept is echt leuk, maar er zijn zeker nog wat verbeterpunten.

6,1