Op dit adres zit nu: SoHo

1. van Hoek

Zondagavond met z'n vieren gegeten bij Rumors, dit was de derde keer, wederom hartelijke en attente bediening, goede service, gezellige en ongedwongen sfeer en bovenal heerlijk eten. De gevulde varkenshaas was echt verrukkelijk, knapperig gebakken, zacht van binnen en heerlijk smeuige kaasvulling. Er staan veel lekkere gerechten op de kaart en onze vegetarische dochter had ook niets te klagen met zoveel keuze! Kortom, niets dan lof voor dit uitzonderlijk goed restaurant en complimenten voor de kok en de leuke serveersters.

Vorige recensies van van Hoek

• Sanne G

Vorige week met 3 vriendinnen op terras geluncht. Royale, comfortabele stoelen. Wij bestelden 2 keer de carpaccio en een keer de wrap met zalm en roomkaas. Kwaliteit was subliem, brood was vers, carpaccio was prachtig rood van kleur en de truffeldressing maakte het perfect. De zalm was ook heel vers en zacht en paste goed bij de roomkaas en de pittige rucola.
    Gisteren met mijn man gedineerd, weer geprofiteerd van het mooie weer en buiten op het volle terras gegeten. Kwaliteit was even subliem als de lunch. Als voorgerecht namen wij de zalmbonbons en de duivelse gamba´s. Als hoofdgerecht de chicken tikka met basmati rijst en de gegrilde lamsspies met tzakziki en mediterrane groenten. Allemaal aanraders. Er wordt daar duidelijk met liefde en passie gekookt. De witte huiswijn uit chili was zalig. Prijzen zijn redelijk en soms aan de goedkope kant gezien de kwaliteit. Wij hebben genoten van een heerlijke avond en bleven ook zitten tot na elven. Wij zijn ook zeer te spreken over de keurige bediening bij rumors. Ze zijn erg georganiseerd, vriendelijk, klantgericht en vooral gemeend gastvrij. Een dikke Tien.